Skip to content

Actiune 24 Ianuarie 2011

31/01/2011

Nationalistii Nemteni au participat la manifestarile dedicate zile de 24 ianuarie atat la Targu Neamt, unde au lipit afise si au purtat banderole cu tricolorul, cat si la Iasi unde s-au alaturat Noii Drepte.

Poze Targu Neamt – click aici

Poze Iasi – click aici

5 comentarii leave one →
  1. D.Paul permalink
    31/01/2011 6:09 PM

    Felicitari la toata lumea ,Traiasca Legiunea si Capitanul.
    Fii mai activa Katy,

    • 01/02/2011 11:22 AM

      Eu sunt activa, altii ma intarzie cu pozele🙂

      • D.Paul permalink
        01/02/2011 4:35 PM

        Frumos pseudonim ti-ai ales,vad ca raspunzi prompt,in rest lumea ce mai afce?

      • 01/02/2011 8:49 PM

        Da ce sa faca lumea, nimic interesant. Da-mi add pe messenger sa mai vorbim
        Te salut!

  2. D.Paul permalink
    11/02/2011 1:19 AM

    vezi ca ti-am dat dat add…

Lasă un răspuns

